Ännu ett av Konstens alla uttryck

Är inte de här bilderna sjukt coola!! Det är ett fantastiks samarbete mellan två otroligt begåvade människor, den ena frisör se mer av henne här, och den andra fotograf klicka här,  jag såg deras konst första gången på Elmia mässan tidigare i våras och tycker den är så otroligt vacker, inspererande och kreativ. här nedan är de två fotografier jag tycker mest om, längst ned är det vykort/visitkort där många av deras fina fotografier är samlade.

samarbete mellan camilla och leornad
Bakom de här två ligger det ett så komplicerat hantverk också, de här vingarna är faktiskt gjorda av riktigt hår, blopmsterpinnar och liknande, samt fjädrar till örnen under!

camilla och leornado


Är så sanslöst fascinerad av alla olika uttryck konst kan ta. världen är allt bra härlig!
Jag vet att de sålde fotografier i deras monter på elmia mässan för en överkomlig summa, jag ska nog ta och försöka köpa fotografiet så snart jag har lite pengar över!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Häftig frisyr! En örn i huvet xD

2011-05-27 @ 13:44:18
URL: http://belldiva.blogg.se/
Postat av: Malin

Det här var något nytt! Häftigt, särskilt andra bilden!

2011-05-27 @ 14:37:47
URL: http://malinbs.wordpress.com/
Postat av: Victoria

Sv: Åh, tackartackar! Vanlijyoghurt i pannakakorna var också ett bra tips! Tack! :D

2011-05-28 @ 20:19:09
URL: http://frukostera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0