Läcker

Har alltid varit en "virk tjej" dvs har virkat mycket sedan jag var liten blandannat mössor och sådant, nu är det ju så härligt att virkat mode verkligen ligger på tapeten inom trender just nu. Den här bikinin under är ur läcker och jag såg den på en av mina favorit bloggar nydligen. Den är hand virkat och köpt på en sida som du kan hitta här.
läcker bikini som jag är sugen på!
Det slog mig nu när jag sitter och skriver det här att jag faktiskt virkat en bikiniöverdel en gång för många år sedan! Tror den var orange eller något, om den inte skulle vara försvunen eller borta (kanske slängd) så hadde det varit coolt att använda den nu i sommar.

Kommentarer
Postat av: Lisette

HEJ TJEJEN!!



Har precis fixat lite aktioner på tradera och har nya varje vecka där jag försöker tömma min garderob på kläder, skor och accessoarer som inte har hunnit komma till användning så andra får bättre användning för dem än mig då dem bara ligger och samlar dam.



Hoppas du är intresserad att kolla in mina billiga aktioner för helt nya saker på tradera. Kolla länken på min blogg på senaste inlägget och gör gärna några bud :)



Ha de bäst !!

Kram Lisette

2011-05-12 @ 15:30:37
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0