Lördag förmiddag

I dag har jag prövat ett nytt pankaks recept som jag läste på en frukostblogg jag följer. Det var fil istället för mjölk  i och pannkakorna blev sjukt goda! Efter den ordentliga starten på dagen har jag nu så gott som skrivit klart min engelska uppsats. Nu har jag minsann varit duktig så jag tycker jag är värd att glida ut på longboarden, det är lixom idelaiskt väder i dag för det har ju nästan varit för varmt tidigare i veckan, Jag har ju alltid grova jeeans när jag kör med brädan och om jag går ut för att köra mer extremt så har jag skydd också. Därför dör man av värmeslag om det är stekande sol och tjugo grader.

Bild på persikoträdet i trädgården som blommar för fullt, hoppas det blir mycket persikor i år!
Jag ska faktiskt ta longboarden till en konst utställning i dag. Konstvinden på ekerö ställer ut så jag behöver inte ta mig så långt! Kolla på bloggen om någon timme så har jag lagt ut några bilder från utställningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0