Trött tjej

Trött i dag asso, sov dåligt i natt för att jag var rätt nervös över ett viktigt möte jag hadde i morse (lovar att jag ska förklara mer om det så småning om men kan bara säga att jag har stora planer på g) mötet gick bra så var strålande glad resten av dagen men tröttheten kom ikapp nu i kväll så har faktiskt redan lagt mig i sängen för natten, köpte tidningen SOLO för en stund sedan också! tyckte jag var värd det efter all betygs hetts och liknande som i dag faktiskt är över för detta läsåret, skönt! brukar inte läsa solo men man fick med en gul bikini så föll pladdask för deras köp knep. bikinin satt faktiskt helt okej fungerar som sol bikini!



godnatti<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0