Utkasst i Akvarell

I gårkväll satt jag (lixom nu) på alltanen och myste tills solen gick ned och det blev för kallt för att sitta ute. skillnaden var att i går drack jag te med en vän samtidigt om jag målade mitt första utkast till en olje målning som jag ska börja på snart, i dag sitter jag och skriver en Engelska uppsats villket är minre kul!
Här är i alla fall en bild på utkasstet/skiss som jag gjorde i går, den här är i akvarell men jag ska göra en olje målning med liknande abstrakta stil.

akvarell

Det var ett tag sedan jag la ut någonting som jag själv gjort/målat/skapat villket är lite tråkigt! dels har jag inte hunnit med att vara kreativ hemma och dels så är jag lite slö vad gäller att ta kort på det jag gör i skolan, Men ska skärpa mig vad gäller båda pungterna, nu när sommaren nallkas håller jag på att gå in i en mer konstnärlig period igen så ni lär få se mer av "den delen" av mitt liv framöver här på bloggen.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Åh, vad fin! :D



Sv: Va? Det är ju supersmarrigt ju! ;)

2011-05-12 @ 07:54:22
URL: http://frukostera.blogg.se/
Postat av: KAN DEE DRAWiNGS

svar: tack snälla du! jag har 70A :)

2011-05-12 @ 11:43:49
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0