Art

Var ju som sagt på utsällning i går, kunde inte ta med mig den stora system kameran eftersom jag körde longboard så jag tog den lilla vi ha istället men den vägrade sammarbeta med mig så det blev inga bilder tyvär, det var mcyket fint så det var välldigt synd. Fick dock regält med insperation så begav mig hem för att måla med nya olje färgerna och det var riktigt roligt! tog ut staffliet så kunde stå ute i solen också!


Visar ingen hel bild av tavlan eftersom det ska bli en present men här är en liten glimmt.

OLje färger

Angående modell jobbet som jag blev tillfrågad i helgen så beslutade jag mig för att tacka nej den här gången. Det kommer fler gånger!

Kommentarer
Postat av: caroline i din klass_snygging

ah nice att du du stod och gjorde den utomhus till mami! värt sötis.

2011-05-15 @ 14:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0