Arty, fashion, androgyn haute couture

har haft mycket att göra de senaste dagarna, när jag inte umgåttts med vänner eller min älskling som var hemma i helgen så har jag plugga, än är inte "stressen" över häller, på fredag kväll har jag den absolut slutgilltiga deadlinen och då är jag fri men tills dess ger jag gärnet! Den här veckan så har vi dock jordens roligaste produktions vecka, alla har tilldelats olika grupper och jag går då en illustratons kurs på fem dagar som verklgien är kul och utvecklande! I morgon så ska jag jobba hemma hela dagen med fem illustrationer i valfri teknik, med temat androgyn, fashionistas, haute culture. Ska bli så roligt och jag är jätte inspererad.

Hittar inte mitt minneskort till kameran så lägger inte upp någon av de roliga bilderna jag tänkte visa er från helgen... var kan en tjej som jag med lite för mycket saker i huvudet lagt bort ett pluttigt minnes kort!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0