Vardags lycka

I dag har det regnat till och från men det är ändå relativt behagligt väder ute, sommar regn skulle jag kalla det som kommit i dag! Någonting annat som förstärkte min sommar känsla jag fick är jordgubbarna som såldes för tre femmor vid Brommaplan, käkade faktiskt upp hela asken med gubbarna i innan jag ens hunnit hem! Nu så låg min efterlängtade ELLE i brevlådan när jag klev in genom dörren, Vilken strålande eftermiddag!



Hm.. en (STOR) nackdel med denna dag är väll att jag håller på att drukna i plugg men jag brukar försöka se det goda i dagen så just nu så blir jag ju bara mer taggad att göra klart mina skol grejer så jag kan läsa ELLE sedan!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja, vardagen känns alltid lite lyxigare med en Elle i handen :)

2011-05-16 @ 22:42:54
URL: http://fashionink.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0