Min eftermiddag i bilder

Hadde tänkt ta ett kort på mina fötter bara för att ni ska få se hur sanslöst plåstriga de är, jag kan ju lika gärna ha dem inlinndade i bandage istället för alla tejp, skavsårs plåster och liknande som täcker mina fötter... sedan kom jag på att det väll inte finns en kotte som brys sig om att jag har ömtåliga fötter som jag prässar ned i höga klackar så jag tog ingen bild på mina fötter denna gången! NI får istället se lite vackra blom bilder från trädgården och en bild på mig i mina läckra skor som jag nu äger, de är värt att ha lite ont om skorna är så snygga! (och föresten är det bara de första dagarna innan skorna formats som de är osköna)

dagens

maskros
fjäder
klocka

Min eftermiddag i bilder, sovgott nu!
adjö


Kommentarer
Postat av: Molly

Jättefina bilder agnes! Mer sånna!

2011-05-27 @ 01:34:36
Postat av: Anonym

OCh vem är det som fotat dig???

2011-05-27 @ 10:55:07
Postat av: Agnes

haha, de bilderna på mig har anna martinson tagit! tummen upp för det!!:)

2011-05-27 @ 11:29:47
URL: http://konstomode.blogg.se/
Postat av: Isabell

Å vad fina bilder! Du är så schnyyyyygg Agnes! (avis,avis,avis) och tack för din kommentar, jag tycker också det är tråkigt att jag ska sluta. Men jag känner att det är det enda rätta, so i guess i have to..

2011-05-27 @ 13:41:30
URL: http://belldiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0