"it's a little bit funny this feeling inside"

En mondag i oktober (ja det är redan oktober!!) Jag har suttit och konstruerat lampor på designen hela förmiddagen, spenderade hela lunchen nere i mörkerrummen i skolan för att framkalla bilderna jag tog på min älskade simon när jag var i ume i helgen,  sedan elevkårsmöte och så sist men inte minst en timmes gymmande nu på kvällen! EN perfekt mondag och en god start på veckan. Måste påminna er om kanelbullens dag i morgon också! jag har redan tjuvstartat med tre bullar nu på kvällen mumimums!!



Har aldrig förstått mig på det där med söndags ångest som alla snackar om! jag har oftast bra mondagar, men i morgon är det tisdag, hatar tisdagar! har alltid gjort och kommer alltid göra... typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0