autum sweet autum

september dag

Nu är hösten här! Fy vad jag älskar de varma höst dagarna och färgerna som naturen har under hösten, älskar hösten!! sitter i solen med shorts och en stickad tröja, den stickade tröjan köpte jag i dag på secoendhanden för 40 kr, förutom det så köpte jag tre oranga höganäs koppar i olika storlekar. Det är den koppen som jag dricker kaffe ur nu som ni kanse ser! I dag har jag en plugg/chill/mys dag! behöver lite återhämtning i dag för var iväg och såg The arks sista konsert i går, villken konsert det var!

see u later!

Kommentarer
Postat av: Lassie

Snygg tröja :-)

synd att islandströjor är så stickiga bara...

2012-07-09 @ 22:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0