en vanlig dag i september

Hej hopp alla glada munter gökar! sitter här och förundras över hur snabbt tiden rinner iväg, har suttit och pysslat sedan jag kom hem vid sju och är nu färdig för dagen! i morgon är en mycketmycket intensiv dag! inte så värst mycket i skolan förutom tre timmar fotto och tre timmar matte! men efter skolan drar jag direkt till gymmet för att först jobba några timmar och sedan följa upp med lite träniong för egen del! blir en fin dag i morgon alltså! tror jag ska köra ett dans pass på kvällen!

en dag i september
fotto= ludde sjölander


HÄr nedan är ett självportrtt jag gjorde i dag på bilden, är inte så värst nöjd, eller jo kanske för at ha gjort det på en 45 minuter, hm lite nöjd är jag nog!

Kommentarer
Postat av: Molly

Älskar den där klänningen!

2011-10-03 @ 17:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0