finfint

Ny cape och glasögon



I dag är det tisdag! Tisdagar har alltid varit min otursdag i veckan, vet inte varför men jag har minnen så långt tillbaka jag kan komma ihåg att jag alltid tyckt att tisdagar varit den värsta dagen, i dag började denna septemberdag i alla fall sämre än vanligt. Först så kom jag iväg några minuter senare till skolan än vanligt men jag har alltid god marginal när jag penndlar så det hadde varit lungt om inte det till på köpet var kö till brommaplan förseningar på upp till en kvart på tvärbanan, och sedan när ajg väl kom (och alla andra som var sena) så vägrade läraren släppa in oss eftersom lektionen börjat... illa start på dagen asso! Men men efter skolan köpte jag capen här ovan så jag känner att det är lungt med mig nu! äger ju en ny snygg cape lixom! Ja just det, vad tycker ni om brillorna!?


Kommentarer
Postat av: Simon josefsson

Det blev ju Svinsnyggt!!

2011-09-07 @ 11:26:56
Postat av: Annaannannan!

Du gör mig galen så sjukt vacker som du är!

2011-09-07 @ 17:47:46
Postat av: CJ

Snygga glajjor!

2011-09-20 @ 11:09:53
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0