Första september

Hello!
hadde min första dag på nya jobbet i dag! det gick jätte bra, skit kul och timmarna bara flög iväg. Det har varit på gång ett tag men i dag blev starten på mitt jobb på (www.malarotraningvark.se) gymmet här på ekerö! Skulle ju vara kul att säga att jag jobbade som PT eller tränare eller något men riktigt så idrotts nörd och proffsig är jag inte ännu, mitt jobb där är i deras barnpassnings stuga en gång i veckan, pysslar och har det trevligt med yngre barn medan förälldrarna tränar helt enkelt! Skojskoj! Är riktigt taggad på att komma igång med massa inomhus pass och gym grejer nu när höst kylan kommer närmre! Så det passar mig mycket bra att jobba på ett gym. Är i korthet en mycket glad prick i kväll! I morgon är det fredag också villet är härligt för jag åker till öland och stannar några dagar för att vila upp mig, måla och umgås med goa vänner från sommarjobbet som jag inte sätt på en månad!



puss o kram skumbanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0