ja det var en gång en...

Tisdag! blev inte mycket blogga av i dag häller, kom hem för en knappt två timmar sedan för har varit och jobbat på Ekerös secoendhand hela eftermiddagen! Det var skit kul för jag prövade läder inför en modevisning om några veckor, en modevisning där jag har ett finger med i spelet. I dag efter skolan sprang jag in på granit för att äntliogen köpa de stäplar jag länge spanat på... prövade dem nästan genast när jag kom hem nu och de fungerar skit bra! Stämpeldynan som jag köpte till är metalic blå coh kommer från panduro (för där hadde de roligar färger en granit)

stämplar

stämplar
Stämplar i sätt om hela alpabetet i stora bokstäver + sifror och frågetäcken pris: 149 kr från Granit
Klicka här för att komma till skönaste butiken!
Stämpel Dyna pris: 39 från panduro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0