taggar för morgondagen och njuter av lyckorus

Började tidigt och Varit i skolan hela dagen, åkte hem, hemma 30 minuter och äter ltie, kör till träningsverket jobbar i två timmar i barn passnignen, byter om går in och kör en timmes intensiv dans lektion (boddyjam), kör hem äter middag och dushar, tittar på klockan.... klockan är strax halv elva! tiden går fort när man har roligt!!

Älskar träning, älskar att lära, älskar att umgås med skönt follk, ÄLSKAR LIVET!BLOMMA

I morgon har jag bara rolig ämnen i skolan (förutom matten) och sedan ska jag vara med mina älskade klasskamrater dagen i ända, senare på kvällen kommer min älskling från Ume hem också!! love life!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0