mode tisdag

Godkvällens alla! villken fin dag det har varit i dag, älskar hösten, jag ska snart sätta mig och sy in ett par shorts (de där läckra i manshester som jag beställde från only för ett tag sedan!) men först vill jag berätta om min dag för er! har nämligen varit på Casting i dag. Provfilmade för en Colgate reklam film, en film som ska spelas in i paris nästa vecka och som ska sändas i hela norden! (känner doften av tungt med cash här asso). Colgate har valt ut ett gäng tjejer och killar från olika aggenturer och fyra av oss får jobben, har inga stora förvänntingar precis men det känns kul att ha gott på casting i dag i alla fall! gäller bara att vänta och se om de hör av sig!
på tal om modellande! hittade lite bilder från catwalken på visningen jag gick i juni! Ni kära läsare har nog inte sätt dem så lägger upp dem i dag.

kanal 5 juni festen
den där klänningen var bara så gossip girl! inte min stil precis men skit snygg, tror det är Filippa K


(jag längst bak)



som sagt lite bilder från visningen på kanal fems juni fest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0