äta bör man annars dör man, äta gör man ändå dör man...




Hej och hallå! ledsen för det lilla uppehållet nu på bloggen! reste bort i fredags och kom hem i natt, jag har njutit av några dagar off från allting och bara haft det ruggigt skönt på öland, umgåtts med goa fina Trixie pluggat lite, sprungit, ritat samt fotograferat koppar till en skol grej! Drog ned en snabbis på stan efter skolan för att hämta mina brillor på smarteyes ochkså! Så nu har man blivit glasögon orm till på köpet!



Ska käka nu och sedan drar jag ned till gymmet för att gå på ett pass "boddy pump", är lite nervös måste jag säga, vet inte om det där med hantlar och skivstång är min grej! (hehe springa kan jag men min biceps är inte på topp) men men vi får väll se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0